Hur kan vi hjälpa till?

Tack för ditt intresse för VELUX och våra produkter. För kontaktinformation och svar på vanliga frågor, var vänlig klicka på länkarna till vänster eller i nederkanten av sidan.

Leverans


Leveranskostnad

95 SEK

Leveranstid

Om vi har den beställda varan på lager, levererar vi inom 5 arbetsdagar. Övriga varor levererar vi normalt inom 2 veckor. När du har lagt en produkt i varukorgen kan du se hur lång leveranstid det är.

Se senaste leveransstatus för din beställning på VELUX Order Tracker sida.   

-> Gå till VELUX Order Tracker

På grund av en kraftig ökning av efterfrågan efter VELUX-produkter, ökar trycket på vår produktion, liksom osäkerhet kring tillgången av råvaror globalt. Detta påverkar vår förmåga att leverera enligt våra villkor. Det innebär att vi tyvärr inte kan garantera det angivna leveransdatumet. Beklagar besväret det kan orsaka.

Om du mot förmodan inte har mottagit dina varor inom 2 veckor ber vi dig kontakta oss på mail eller per telefon. För snabb betjäning ber vi er ha ert ordernummer framme, du finner detta på din orderbekräftelse som du fick vid beställningstillfället. Vi kan tyvärr inte spåra ditt paket utan detta ordernummer.

Leverans sker med Schenker och varorna körs ut till Schenkers servicestationer där ni kan hämta upp varan. Du kommer att få ett email med din avisering när varan finns för utlämning.

Leverans i Sverige

Eftersom försäljning endast sker till svenska kunder levererar vi enbart till svenska adresser.

Kontakta oss

E-mail: info@velux.se
Telefon: 042 - 20 83 80

Öppettider
Vardagar: 8.00-16.00
Lunchstängt: 12.00-12.30
Lördagar, söndagar och helgdagar: stängt